Vrienden

Vrienden van de Stichting
 de Alkmaarse Cuyperskerk

ANBI-status Ik word vriend
De stichting heeft als doel financiële middelen bijeen te brengen ten behoeve van het onderhoud en restauratie van de Alkmaarse Cuyperskerk, de St. Laurentiuskerk aan het Verdronkenoord te Alkmaar, het behoud van het cultureel en religieus erfgoed van architect Pierre Cuypers in die kerk en voorts al hetgeen hiermede rechtstreeks of zijdelings verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn.

Wilt helpen aan het behoud van dit monument ?

Bankgegevens: rekening NL 09 ABNA 057 56 32 542

t.n.v. Alkmaarse Cuyperskerk te Alkmaar  - of -

Wordt dan “Vriend van de Alkmaarse Cuyperskerk”
Immers “alle beetjes helpen” ! Iedere bijdrage, hoe klein of groot ook is dan ook van harte welkom.  Hiermee kunt u  Vriend van de Stichting de Alkmaarse Cuyperskerk worden en daarmee ook van de Sint Laurentiuskerk.

U kunt “Vriend” worden door onderstaande kaart in te vullen en te sturen naar secretariaat van de stichting: Hoornsekade 9, 1823 BJ Alkmaar, of de gegevens van de kaart per email te versturen aaninfo@alkmaarsecuyperskerk.nl  Ook kunt u de knop "Ik word vriend" gebruiken.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Uw gift is meer waard  !!

De z.g. "Geefwet" maakt uw gift meer waard .
Sinds de invoering van de Geefwet mag uw gift aan een cultureel doel met 25 procent extra afgetrokken worden van de belasting. Voor bedrijven is dit zelfs 50 procent.

De stichting de Alkmaarse Cuyperskerk is een ANBI met een cultureel doel.